Treceți la conținutul principal

The Dream Of a Life Time !

De curand am terminat de citit Colectia Melania de Rodica Ojog Brasoveanu . Sincer personajul principal Melania Lupu ma inspira !
Melania Lupu : o femeie trecuta de 62 de ani din pacate vaduva cu un charm foarte aparte . Fanatica a dulciurilor si filmelor de luni seara pe care le vizioneaza impreuna cu Mirciulica un motan in varsta de 6 ani prietenul fidel al Melaniei !

La Melania Lupu ma inspira stilul ei de viata in care se distreaza chiar si la o varsta inaintata ! Ma inspira faptul ca traieste fiecare clipa inconjurata de prieteni . Se bucura din pensie traieste intr-o garsoniera mica amenajata cu stil , are o silueta de invidiat si impresioneaza cu personalitatea ei incredibila !

Deja am inceput sa visez ca atunci cand o sa am peste 60 de ani o sa-mi cumpar o casa mica , decorata cu stil . O casa cu 5 camere micute amenajate rustic . Dormitorul va fi frumos amenajat cu obiecte simple . Culoarea peretilor sa fie,sa zicem , un crem cald si primitor . Nu vreau sa fie o camera aglomerata asa ca optez pentru un pat dublu in mijloc , un dulap si o masuta .Langa pat vreau sa am o mica noptiera unde sa-mi pun o lampa mica si rustica si deasemenea ( sa nu radeti ) poate proteza dentara ( daca o sa am nevoie de ea ).
Bucataria sa fie mica , sa fie locul in care imi voi petrece timpul , sa fie locul unde sa miroase de sarbatori a cozonaci copti si prajituri , dar deasemenea si a friptura (ma gandeam la rata umpluta cu portocale).
Living-ul o camera spatioasa si simpla unde sa am o canapea crem micuta si cu doua fotolii asezate langa geam unde voi putea sa stau si sa ma delectez din cartile cumparate din pensie . In mijloc o masuta de lemn rotunda pe care sa am intotdeauna o punga cu jeleuri ! Un semineu care va da o atmosfera atat de frumoasa iarna cu mirosul de cozonaci venind din bucatarie ..
Baia va fi normala intr-o culoare calda si primitoare cum ar fi verde , crem sau o culoare asemanatoare .
A cincea camera va fi o camera de rezerva !

Afara voi avea un mic colt de rai unde voi planta fel si fel de flori langa un gard ! Iar in curte va fi un leagan vopsit langa trotuarul rece ! Voi avea si un motan pe care probabil il voi boteza Mirciulica si care ma va insoti in fiecare clipa , un prieten fidel .
Da !
Un motan negru cu ochii verzi cu o zgarda rosie si care va sta pe unul din fotolii si se va zgaii la tv incercand sa desluseasca "cutiA cu minuni"

Yes this is a dream of a life time!

TOtusi e ironic faptu ca am 15 ani !:)) si mam gandit deja la toate chestiile
astea:))

PS: Nu cititi Colectia Melania ... e molipsitor .;)

Comentarii

  1. ai un stil foarte fain.
    scrii asa.. simplu..ma fascineaza oleaca..
    am si ajuns in bucataria ta mica, dupa mirosul cozonacului.
    imi place :*

    ps: ti-am mancat si cateva jeleuri din punga:">

    RăspundețiȘtergere
  2. Ciocolata din dulap nu ti-o dau[-(

    RăspundețiȘtergere
  3. Fa-ti bagajul si vinbo in California. Te las pe tine sa faci cozonac...eu nu ma prea omor cu gatitul de cind sint singura...
    Esti o fetita dulce si talentata...si cu un simt dezvoltat al realitatii. Felicitari tie si parintilor tai care te-au crescut atit de frumos...se vede de peste ...ocean
    :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Geez ! Just pick an animal !!!!

Dacă as avea de ales și sa fiu alta ființă ce as alege? Nu cred ca as fi vre-un animal sălbatic .Deh aste trebuie sa se descurce singure și eu sunt genul de persoana care distruge un oraș dacă sunt lăsată singura. Therefore....Nu cred ca as fi un câine. Câinii sunt trădători . Le spui câteva vorbe dulci , le dai un os și ai devenit stăpânul lor. Cam ca unele persoane de sex masculin. Nu cred ca as fi o pisica . As prefera sa îmi țin coada pe lângă corp și sa nu zboare trasa de capriciile unui puștan de 3 ani sau alte nenorociri . Nu cred ca as fi o pasăre domestica. Păsările  sunt proaste și le decapitezi prea ușor și slava Domnului îmi place unde îmi e capul . Nu cred ca as fi o oaie . Oile emana mirosuri  și sunt brutalizate de ciobani  și deasemenea te poți alege decapitată din tânăra pruncie mai ales în perioada Pastelui. Nu cred ca as fi ceva scârbos  pentru ca e scârbos nu cred ca e nevoie sa dau exemple.. M-am întrebat întotdeauna dacă ființele scârboase realizează ca sunt Yucky

Spune-mi . Tu cum vezi lumea?

Locuiesc într-o zona retrasă de zgomotele oraşului agitat . Adesea am regretat dar acum am învăţat să apreciez liniştea naturii şi când spun liniştea mă refer la toate zgomotele naturii : cântecul păsărilor , foşnetul frunzelor sau șuietul vântului . E adevarat că în zona aceasta nu ai la fel de multe posibilităţ i dar deasemenea nu ai la fel de multe tentaţii. Am învăţat că e atât de frumos să vezi lucrurile pe care în trecut le ignorai . O persoană care trăieşte în inima oraşului odată m-a întrebat: " Tu ce faci să te distrezi , să te simţi bine? Unde stai tu , nu văd să ai prea multe activităţi .Nu te plictiseşti?" şi am rămas fără cuvinte surprinsă că nu simţeam nici o clipă resentiment faţă de zona aceasta căci este locul copilăriei mele fără de care nu aş mai fi persoana care sunt astăzi . La început nu ştiam ce să răspund . Am rămas prinsă în gândurile mele şi apoi s-a revărsat o avalanşa de amintiri şi am răspuns : " Cât timp acorzi unei frunze care cade dintr-un

Resemnarea~

Dragul meu ,  Odata simplul fapt ca imi erai alături imi năucea toate simțurile si ma simteam otravita . Faptul ca te-am văzut, ca ți-am simțit suflarea pe obrazul meu mi-a amintit blestematele sentimente de care am fugit si pe care încercam sa le îngrop .  Vreau sa scap de amintirea atingerii tale , vreau sa scap de sentimentele pe care mi le-ai invocat din nou și apoi voi fi libera . Da! Îmi e frica sa fiu rănită . Poate îmi e frica de dragoste caci de fiecare data ajuns sa imi simt sufletul sfasiat in bucati , in bucati vitale pe care le pierd usor . Din cauza ta duc o lupta în interiorul meu , o lupta care îmi derutează inima și mintea , care ma înnebunește fiindca ,Doamne, îmi lipsești atât de mult și tu nu realizezi . Nu iti dai seama ca fiecare cuvânt care mi-l adresezi înseamna universul pentru mine. Cum sa te înfrunt când rămân paralizata când te vad .Buzele , mâinile și inima îmi tremura la vederea ta . Urechile îmi vibrează la auzul vocii tale și ochii ma ard c