Treceți la conținutul principal

Slabiciunea

Dragul Meu ,

Oh!..Mi-a făcut plăcere sa vad cum te zbați sub ochii mei , sa vad cum suferi și cum cerșești iubire . Te-am văzut învins , te-am văzut în starea cea mai detestabilă și am văzut cat de hidos poți fi  , dar chiar și asa numai pot simți nimic .Nu îmi mai aud bătăile inimii , nu îmi mai simt pulsul sângelui  și numai vad nimic altceva decât umbre care își întorc privirea înveninata spre o persoana secătuită de sentimente.
Ti-am văzut slăbiciunile , ți-am văzut privirea pierdută și m-am bucurat deoarece cunoașteam acea privire .Era acea privirea care datea de gol un corp pustiit . Era acea privire pe care tu o urai atît de mult . Ai devenit ceea ce urai .
 Am suferit prea mult . Am simțit cum toți mi-au întors spatele . Am simțit cum întunericul din împrejurul meu era tot mai dens pana  când nu am mai putut vedea decât umbre asemeni mie . Bântuiau coridoarele eterne ale timpului fără sa poată privi  în urma . Trebuiau sa renunțe la tot căci nimic nu le aparținea . Trebuiau sa fie martori la iubirea din împrejurul lor și sa râvnească la sentimentele pierdute . Trebuiau sa își plângă de milă  căci  nimeni nu le observa prezenta într-o lume ignoranta . Toți treceau pe lângă ele și toți le împingeau în puțul disperării .
Am trăit totul , am văzut totul si  știam ca era rândul tău .
Ti-a căzut masca de fier pe care o purtai de decenii . Focul iadului  topește orice . Ai devenit un monstru care vânează umbrele . Le devorezi  în speranța ca una din ele iți poarta sufletul .
 Ești hidos . Ești mizerabil . Ești demn de milă . Ai dat frîu liber nebuniei din jur , i-ai permis sa te domine  și sa te devoreze din interior .
Nu iți voi permite sa mă prinzi . Nu iți voi permite sa mă domini din nou . Nu iți voi înapoia sufletul .Vreau sa te vad suferind și implorând cruțare , vreau sa te vad umilit în disperare și dispreț , vreau sa te știu înfrânt de  durere și nebunie .
Vreau sa simți tot ce am simțit eu .
Cine sunt?
Sunt o ființă la limita dintre viu și neviu . Corpul e viu dar suflet e demult mort , îngropat în cimitirul de suflete , devorat de viermi și contopit cu pământul . Sunt un virus . Sunt o persoana care nu are un loc pe Pamant.
Torturata și ucisa de nenumărate ori tot ce pot face e sa renasc și sa numai cad în capcana vicioasa a iubirii . Nu voi mai iubi , nu voi mai trai în cercul durerii și voi părăsi lumea umbrelor moarte și voi veni într-o alta lume în care sentimentele nu exista .
Am învățat ca iubirea doare , am învățat ca e o tortura , am învățat atât de multe de la tine și iți mulțumesc . Acum e rândul tău sa aplici tot ceea ce m-ai învățat..

Noi nu existam
Dar eu tot iți scriu ...

Adio...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Geez ! Just pick an animal !!!!

Dacă as avea de ales și sa fiu alta ființă ce as alege? Nu cred ca as fi vre-un animal sălbatic .Deh aste trebuie sa se descurce singure și eu sunt genul de persoana care distruge un oraș dacă sunt lăsată singura. Therefore....Nu cred ca as fi un câine. Câinii sunt trădători . Le spui câteva vorbe dulci , le dai un os și ai devenit stăpânul lor. Cam ca unele persoane de sex masculin. Nu cred ca as fi o pisica . As prefera sa îmi țin coada pe lângă corp și sa nu zboare trasa de capriciile unui puștan de 3 ani sau alte nenorociri . Nu cred ca as fi o pasăre domestica. Păsările  sunt proaste și le decapitezi prea ușor și slava Domnului îmi place unde îmi e capul . Nu cred ca as fi o oaie . Oile emana mirosuri  și sunt brutalizate de ciobani  și deasemenea te poți alege decapitată din tânăra pruncie mai ales în perioada Pastelui. Nu cred ca as fi ceva scârbos  pentru ca e scârbos nu cred ca e nevoie sa dau exemple.. M-am întrebat întotdeauna dacă ființele scârboase realizează ca sunt Yucky

Spune-mi . Tu cum vezi lumea?

Locuiesc într-o zona retrasă de zgomotele oraşului agitat . Adesea am regretat dar acum am învăţat să apreciez liniştea naturii şi când spun liniştea mă refer la toate zgomotele naturii : cântecul păsărilor , foşnetul frunzelor sau șuietul vântului . E adevarat că în zona aceasta nu ai la fel de multe posibilităţ i dar deasemenea nu ai la fel de multe tentaţii. Am învăţat că e atât de frumos să vezi lucrurile pe care în trecut le ignorai . O persoană care trăieşte în inima oraşului odată m-a întrebat: " Tu ce faci să te distrezi , să te simţi bine? Unde stai tu , nu văd să ai prea multe activităţi .Nu te plictiseşti?" şi am rămas fără cuvinte surprinsă că nu simţeam nici o clipă resentiment faţă de zona aceasta căci este locul copilăriei mele fără de care nu aş mai fi persoana care sunt astăzi . La început nu ştiam ce să răspund . Am rămas prinsă în gândurile mele şi apoi s-a revărsat o avalanşa de amintiri şi am răspuns : " Cât timp acorzi unei frunze care cade dintr-un

Resemnarea~

Dragul meu ,  Odata simplul fapt ca imi erai alături imi năucea toate simțurile si ma simteam otravita . Faptul ca te-am văzut, ca ți-am simțit suflarea pe obrazul meu mi-a amintit blestematele sentimente de care am fugit si pe care încercam sa le îngrop .  Vreau sa scap de amintirea atingerii tale , vreau sa scap de sentimentele pe care mi le-ai invocat din nou și apoi voi fi libera . Da! Îmi e frica sa fiu rănită . Poate îmi e frica de dragoste caci de fiecare data ajuns sa imi simt sufletul sfasiat in bucati , in bucati vitale pe care le pierd usor . Din cauza ta duc o lupta în interiorul meu , o lupta care îmi derutează inima și mintea , care ma înnebunește fiindca ,Doamne, îmi lipsești atât de mult și tu nu realizezi . Nu iti dai seama ca fiecare cuvânt care mi-l adresezi înseamna universul pentru mine. Cum sa te înfrunt când rămân paralizata când te vad .Buzele , mâinile și inima îmi tremura la vederea ta . Urechile îmi vibrează la auzul vocii tale și ochii ma ard c