Treceți la conținutul principal

Evolutie !

Dragul meu ...

X. ...

Mă adăpostesc în iluzii deşarte .Nu vreau sa accept adevărul ca tu  poţi sa iubeşti  fără nici un sentiment de vinovăţie..
Cu mine cum rămîne?
Eu rămîn scufundata într-un lac de amintiri și regrete , îmi înec amarul în otravă și suferinţă . Încerc sa te uit , sa mă uit pe mine , sa uit cine am fost  , cine sunt și cine voi fi .
Nu renunț la vise și speranțe , continui sa încerc sa renasc din propria-mi cenuşă , sa nu înnebunesc și  sa mă vindec . Vreau sa cad și sa mă ridic singura  ,sa nu fiu nevoită sa apelez la fantasme .
Vreau sa te înving  ,sa tip de durere și suferința pana când glasul îmi piere , pana mor pana când renasc, sa știu ca mai am o şansă la viaţa , sa ştiu ca pot iubi din nou ...
Vreau sa sper ca sufletul meu nu e  pierdut în întuneric , aruncat într-un colţ prăfuit  , un suflet singur , trist ai cărui proprietar a renunțat demult la viaţa ...
Recunosc ! Sunt la granița între nebunie si disperare , poate ca am trecut-o demult .
Tu m-ai împins în aceasta prăpastie a uitării .
Am învățat sa dansez cu demonii și sa cînt cu ielele , sa mă obișnuiesc cu țipetele , sa îndur suferința din inima ... sa fug departe de lume sa mă ascund într-un tablou al cărui pictor a fost demult uitat dar încă important sa știu ca nu mă găsești , ca nu mă ranești sa știu ca singura scăpare e uitarea .
Ai reușit !
M-ai doborât , numai am putere sa mă mișc , am rămas țintuita de un scaun cu privirea pierdută , martoră a tuturor faptelor , un martor ce simte suferința și disperarea dar numai poate sa simtă și dragostea .
La capătul tunelului voi găsi purificarea suferințelor?
Voi putea sa respir fără sa te simt aproape , voi putea sa nu te vad în vise ?
Ai devenit pentru mine o piedică, ai devenit un monstru de care trebuie sa scap ,un monstru care îmi bântuie visele si sufletul .
Numai rezist  !
Îmi ascund suferințele , trăiesc în spatele unei măști de ceară ce sta sa se topească sub focul minciunilor . Adorm cu fantasmele , mă trezesc cu coșmarurile pe care mi le provoci . tip sufăr, si nu mă auzi . nu-mi auzi vocea disperată. Uit , puţin cațe puţin reușesc sa îmi adun fiecare părticica sfarmata de durere . . Aud doar șoaptele ... Intensitatea tuturor suferințelor scade doar a mea încă dăinuie ...

Rapid creşte , creşte  suferinţă , în sufletul meu pana cînd o sa explodeze .. si o sa mă adâncesc în întuneric , o sa rămân pustiita ca o marionetă în mîinile unui păpușar , o sa încerc sa tip , dar nu o sa am glas sau viata .. Doar conștiința mea o sa fie prizoniera dorind atât de mult sa evadeze din acea închisoare de tristețe si melancolie ...

E vina ta !

Lasă-mă sa renasc!

Tu nu exiști chiar dacă continui sa îţi scriu !

Adio !

Comentarii

  1. atit de dureros si in aceeasi vreme tadru...frumos^***bv

    RăspundețiȘtergere
  2. Tristetea...a devenit un lucru nelipsit din viata cotidiana a tuturor, din pacate...pot spune ca si a mea...! Frumos...

    RăspundețiȘtergere
  3. trist... frumos..si luat din viata..imi place*

    RăspundețiȘtergere
  4. e atat de greu sa fii bantuita de un anume el, care iti patrunde pana in cele mai mici celule. O stiu prea bine, ma confrunt cu asta zi de zi, dar desi simt ca nu mai pot, continui sa sper ca va fi bine pana la urma.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna dragele mele

    Dupa o lunga perioada de timp va recitesc comentariile si realizez cati oameni au trecut prin aceeasi suferinta prin care am trecut si eu la un moment dat. Nu stiu daca veti revedea raspunsul acesta dar eu tin sa va spun ca lucrurile chiar ajung sa fie in regula. Ajungi sa evoluezi , sa cresti , sa fii dezamagita din nou , sa suferi , sa treci peste si sa continui sa traiesti in speranta ca ziua de maine va fi una mai buna.

    Va multumesc :3

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Geez ! Just pick an animal !!!!

Dacă as avea de ales și sa fiu alta ființă ce as alege? Nu cred ca as fi vre-un animal sălbatic .Deh aste trebuie sa se descurce singure și eu sunt genul de persoana care distruge un oraș dacă sunt lăsată singura. Therefore....Nu cred ca as fi un câine. Câinii sunt trădători . Le spui câteva vorbe dulci , le dai un os și ai devenit stăpânul lor. Cam ca unele persoane de sex masculin. Nu cred ca as fi o pisica . As prefera sa îmi țin coada pe lângă corp și sa nu zboare trasa de capriciile unui puștan de 3 ani sau alte nenorociri . Nu cred ca as fi o pasăre domestica. Păsările  sunt proaste și le decapitezi prea ușor și slava Domnului îmi place unde îmi e capul . Nu cred ca as fi o oaie . Oile emana mirosuri  și sunt brutalizate de ciobani  și deasemenea te poți alege decapitată din tânăra pruncie mai ales în perioada Pastelui. Nu cred ca as fi ceva scârbos  pentru ca e scârbos nu cred ca e nevoie sa dau exemple.. M-am întrebat întotdeauna dacă ființele scârboase realizează ca sunt Yucky

Spune-mi . Tu cum vezi lumea?

Locuiesc într-o zona retrasă de zgomotele oraşului agitat . Adesea am regretat dar acum am învăţat să apreciez liniştea naturii şi când spun liniştea mă refer la toate zgomotele naturii : cântecul păsărilor , foşnetul frunzelor sau șuietul vântului . E adevarat că în zona aceasta nu ai la fel de multe posibilităţ i dar deasemenea nu ai la fel de multe tentaţii. Am învăţat că e atât de frumos să vezi lucrurile pe care în trecut le ignorai . O persoană care trăieşte în inima oraşului odată m-a întrebat: " Tu ce faci să te distrezi , să te simţi bine? Unde stai tu , nu văd să ai prea multe activităţi .Nu te plictiseşti?" şi am rămas fără cuvinte surprinsă că nu simţeam nici o clipă resentiment faţă de zona aceasta căci este locul copilăriei mele fără de care nu aş mai fi persoana care sunt astăzi . La început nu ştiam ce să răspund . Am rămas prinsă în gândurile mele şi apoi s-a revărsat o avalanşa de amintiri şi am răspuns : " Cât timp acorzi unei frunze care cade dintr-un

Resemnarea~

Dragul meu ,  Odata simplul fapt ca imi erai alături imi năucea toate simțurile si ma simteam otravita . Faptul ca te-am văzut, ca ți-am simțit suflarea pe obrazul meu mi-a amintit blestematele sentimente de care am fugit si pe care încercam sa le îngrop .  Vreau sa scap de amintirea atingerii tale , vreau sa scap de sentimentele pe care mi le-ai invocat din nou și apoi voi fi libera . Da! Îmi e frica sa fiu rănită . Poate îmi e frica de dragoste caci de fiecare data ajuns sa imi simt sufletul sfasiat in bucati , in bucati vitale pe care le pierd usor . Din cauza ta duc o lupta în interiorul meu , o lupta care îmi derutează inima și mintea , care ma înnebunește fiindca ,Doamne, îmi lipsești atât de mult și tu nu realizezi . Nu iti dai seama ca fiecare cuvânt care mi-l adresezi înseamna universul pentru mine. Cum sa te înfrunt când rămân paralizata când te vad .Buzele , mâinile și inima îmi tremura la vederea ta . Urechile îmi vibrează la auzul vocii tale și ochii ma ard c