Treceți la conținutul principal

Schimbarea!

Dragul meu ,




Numai cred , am incetat să cred ca te poţi schimba , am incetat să sper de tot .

Dar îmi doresc să fii altfel!

E rău?

Dar vreau !

Vreau să ştiu ca pot să am încredere in tine , ca pot să te am alături , ca nu trebuie să fug , să fug de lucrile de care ma tem !

Vreau , vreau să numai fie la fel ,Vreau să te vad alături de mine

De când ai plecat am simţit ca nimic nu va mai fi la fel !

Mi-e dor de momentele pe care le-am petrecut împreuna , Mi-e dor de tine

Dar nu ma crezi

Vreau să te schimbi pentru mine , pentru tine , pentru noi

De ce ?

De ce numai eşti la fel , cum erai la început , Al meu pentru totdeauna !

Vroiam să ma vezi dar nu reuşeam să te fac să vezi lumea pe care o cream pentru tine , lumea pe care ma chinuiam să o susţin de una singura !
Vroiam să vezi cat de mult ţineam să ştii ca sunt alături de tine chiar dacă nu te schimbi

DAR NU SA PUTUT

AI plecat , am plecat

Numai cred in tine , numai cred in noi

S-a terminat înainte să fi început şi totuşi îmi pare rău ca nu ai dat o şansa la tot ce ar fi putut fi

Nu ştiu de ce >?

De ce ai mai încercat să înţelegi

Ce e amuzant ?

E amuzant ca faptul ca tu nu exişti dar eu îţi scriu

Iţi scriu să ştii !


La revedere ! Ma întorc

Semnat : Anonim

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Geez ! Just pick an animal !!!!

Dacă as avea de ales și sa fiu alta ființă ce as alege? Nu cred ca as fi vre-un animal sălbatic .Deh aste trebuie sa se descurce singure și eu sunt genul de persoana care distruge un oraș dacă sunt lăsată singura. Therefore....Nu cred ca as fi un câine. Câinii sunt trădători . Le spui câteva vorbe dulci , le dai un os și ai devenit stăpânul lor. Cam ca unele persoane de sex masculin. Nu cred ca as fi o pisica . As prefera sa îmi țin coada pe lângă corp și sa nu zboare trasa de capriciile unui puștan de 3 ani sau alte nenorociri . Nu cred ca as fi o pasăre domestica. Păsările  sunt proaste și le decapitezi prea ușor și slava Domnului îmi place unde îmi e capul . Nu cred ca as fi o oaie . Oile emana mirosuri  și sunt brutalizate de ciobani  și deasemenea te poți alege decapitată din tânăra pruncie mai ales în perioada Pastelui. Nu cred ca as fi ceva scârbos  pentru ca e scârbos nu cred ca e nevoie sa dau exemple.. M-am întrebat întotdeauna dacă ființele scârboase realizează ca sunt Yucky

Spune-mi . Tu cum vezi lumea?

Locuiesc într-o zona retrasă de zgomotele oraşului agitat . Adesea am regretat dar acum am învăţat să apreciez liniştea naturii şi când spun liniştea mă refer la toate zgomotele naturii : cântecul păsărilor , foşnetul frunzelor sau șuietul vântului . E adevarat că în zona aceasta nu ai la fel de multe posibilităţ i dar deasemenea nu ai la fel de multe tentaţii. Am învăţat că e atât de frumos să vezi lucrurile pe care în trecut le ignorai . O persoană care trăieşte în inima oraşului odată m-a întrebat: " Tu ce faci să te distrezi , să te simţi bine? Unde stai tu , nu văd să ai prea multe activităţi .Nu te plictiseşti?" şi am rămas fără cuvinte surprinsă că nu simţeam nici o clipă resentiment faţă de zona aceasta căci este locul copilăriei mele fără de care nu aş mai fi persoana care sunt astăzi . La început nu ştiam ce să răspund . Am rămas prinsă în gândurile mele şi apoi s-a revărsat o avalanşa de amintiri şi am răspuns : " Cât timp acorzi unei frunze care cade dintr-un

Adio !

Dragul meu , Îmi vei lipsi ! Îmi vor lipsi momentele dulci în care ai fost alături de mine , în care mai susţinut si în care mai făcut sa mă simt eu ! Si totuşi nimic nu va mai fi la fel , nici acum nici peste 100 de ani . Niciodată nu vei ştii ce ar fi trebuit sa-ti spun . Nu am vrut sa recunosc si poate ca ar fi trebuit ! Nu vreau sa încetez sa sper , vreau sa cred ca nu vei pleca , nu mă vei părăsi , vei fi lînga mine si nu ne va pasa de nimic altceva decît de faptul ca tu si eu suntem aici si acum ! Poate ne vom revedea poate ca da , dar nu va mai fi la fel , nu vei şti ce am simţit, nu vei şti ce am gîndit, vei şti doar ca mă cunoşti, ca mai văzut ... Doar atît ! 1 minut pierdut Nu vei mai şti sentimentele pe care le am trăit împreuna , nu vei mai şti nimic din ceea ce ne trebuia ! Aberez ! Tu nu exişti! Dar ce conteaza ! Eu îţi scriu ! Ca sa ştii ! Exişti în lumea mea si atît . Adio !